Un client a găsit un melc în salată! Reacția conducerii restaurantului a fost șocantă

Un client al unei terase din cadrul Păstrăvăriei Tatu de la Sadu a avut parte de o experiență neplăcută după ce a descoperit un melc în salata comandată, relatează Turnul Sfatului.

Incidentul a determinat clientul să lase un review negativ online, exprimându-și dezamăgirea față de experiența culinară.

„Locația foarte frumoasă, păcat de melci găsiți în salată”, a scris clientul în recenzie, evidențiind contrastul dintre ambianța plăcută a terasei și incidentul neplăcut întâmpinat.

În replică, oficialii terasei au postat un anunț public în care și-au cerut scuze sincer pentru inconvenient, subliniind totodată caracterul ecologic al ingredientelor folosite în preparate.

„Vă mulțumim pentru recenzie și pentru că ne-ați semnalat problema. Ne pare rău pentru experiența neplăcută cu salata noastră. Vă asigurăm că salata noastră provine din solariile proprii, unde nu folosim pesticide, ceea ce garantează că este bio.

Melcul găsit în salată este o dovadă vie a naturii noastre ecologice. Pentru a controla limacșii, folosim rațe indiene, dar din păcate, unul a scăpat neobservat”, au explicat reprezentanții Păstrăvăriei Tatu.

De asemenea, aceștia au menționat că persoana responsabilă de spălarea salatei a primit un avertisment serios și au dat asigurări că măsuri suplimentare vor fi luate pentru a preveni astfel de incidente pe viitor.

„Vă asigurăm că am luat măsuri pentru a preveni astfel de incidente în viitor. Mulțumim pentru înțelegere și sperăm că banii returnați și oferirea altei porții din partea casei (pe care ați refuzat-o) să vă facă să reveniți pentru a vă bucura de produsele noastre proaspete și naturale”, au încheiat oficialii terasei în comunicatul lor.

Incidentul a stârnit diverse reacții în rândul clienților, iar reprezentanții localului speră ca măsurile luate să restabilească încrederea în calitatea serviciilor oferite.

4o

Publicitate