”BIGSTER” – noua variantă SUV a celor de la Dacia

Grupul Renault a prezentat astăzi o nouă identitate vizuală pentru Dacia şi a prezentat cum va arăta strategia sa pentru marca românească.

Miza francezilor este de a veni cu maşini mai mari şi mai competitive, iar în centrul mărcii Dacia va sta un nou SUV de dimensiuni compacte – de 4,6 metri lungime, construit pe aceeaşi platformă tehnică precum noile Logan, Sandero şi Renault Captur şi Clio – CMF B.

Iar dacă Duster are acum 4,34 metri lungime, acum francezii vin cu unul cu aproape 30 cm mai lung, informează ziarul financiar.

„Preţul mediu la Dacia va creşte cu 30% datorită noului portofoliu. Deja am început acest lucru cu noul Sandero, va continua cu noul Spring electric şi viitorele modele”, a spus Denis le Vot CEO Dacia Lada business unit în cadrul Grupului Renault.

Mai mult, viitorul SUV Dacia va veni cu un sistem hibrid de propulsie şi va putea fi echipat cu sisteme alternative de propulsie.


Sub numele Bigster, Dacia prezintă conceptul unui model SUV de 4,6 metri lungime, robust, spaţios şi perfect adaptat pentru escapadele în aer liber. Acest SUV prefigurează soluţia propusă de Dacia pentru un vehicul de segment C accesibil la preţul unui model din segmentul inferior.

„Conceptul Dacia Bigster exprimă viitoarea evoluţie a mărcii. Este un vehicul care oferă ceea ce este esenţial, evocând spiritul de aventură şi aducând în plus o tuşă „cool”. Bigster este dovada faptului că un vehicul accesibil poate fi şi atractiv. Noi, cei de la Dacia, credem acest lucru iar dovada este conceptul prezentat azi.” (Alejandro Mesonero-Romanos, Director de Design Dacia)

Conceptul Bigster încorporează valorile de simplitate, onestitate şi autenticitate specifice mărcii Dacia, care au generat în timp în rândurile clienţilor săi sentimentul apartenenţei la o comunitate specială.

Proporţiile conceptului Dacia Bigster sunt în egală măsură contemporane şi atemporale. Liniile sale simple, lipsite de artificii estetice inutile, inspiră robusteţe.

Nu doar dimensiunile exterioare sunt generoase în cazul conceptului Dacia Bigster. Interiorul este la rândul său foarte primitor, fiind printre cele mai spaţioase din acest segment. Semnătura luminoasă în formă de Y este de acum mai amplă, accentuând aspectul robust specific modelelor SUV. Un aspect pus şi mai mult în valoare de culoarea verde închis a caroseriei.

Cu ocazia prezentării de către Groupe Renault a planului său strategic Renaulution, marca Dacia şi-a dezvăluit strategia pentru următorii cinci ani. Prin crearea noului business unit Dacia-Lada, Dacia îşi va spori eficienţa şi competitivitatea şi îşi va extinde atât prezenţa pe pieţele externe cât şi gama de modele, prin abordarea segmentului C. Conceptul Bigster prefigurează deschiderea gamei Dacia către noi orizonturi.

„Dacia va continua să propună clienţilor modele fiabile, la cel mai bun preţ. Odată cu crearea noului business unit Dacia-Lada, vom exploata la maxim potenţialul platformei modulare CMF-B, vom deveni mai eficienţi şi vom creşte calitatea, competitivitatea şi atractivitatea produselor noastre. Avem aşadar toate atuurile pentru a ne dezvolta spre noi orizonturi. Conceptul Bigster este un indiciu pentru calea pe care o vom urma.”

De aproape 15 ani, Dacia propune vehicule contemporane, simple şi atrăgătoare. Bazându-se pe un know-how fără egal în acest segment, Dacia beneficiază de aportul tehnologic şi de sinergiile existente în cadrul Groupe Renault şi al Alianţei Renault-Nissan-Mitsubishi.

Dacia a vândut începând din 2004 peste 7 milioane de vehicule în 44 de ţări, multe din modelele sale fiind bestseller în segmentul lor. Astfel, în Europa, Sandero este în ultimii ani cel mai vândut model către clienţii particulari în timp ce Duster este cel mai vândut SUV către aceeaşi categorie de clienţi.

Publicitate