Din cauza economiei la buget, inspectorii ANAF vor trebui să spele pe jos în instituție

ANAF face economiii, din cauza contrângerilor bugetare, astfel încât în judeţul Neamţ angajaţii Fiscului sunt obligaţi să-şi facă singuri curăţenie la locul de muncă.

Asta pentru a putea reduce cheltuielile cu firma specializată, potrivit unui document intern obţinut de profit.ro.

Urmare a constrângerilor bugetare existente începând cu data prezentei, vă informăm că personalul ce efectuează curăţenia în spaţiile administrate de AJFP Neamţ a primit dispoziţie să efectueze serviciul de curăţenie numai în spaţiile comune – holuri, băi, săli cu publicul, casa scării, săli de şedinţe. 

În spaţiile cu destinaţia de birouri, curăţenia va fi efectuată numai de către personalul propriu – funcţionarii ce lucrează în respectivele spaţii.

Gunoiul menajer va fi sortat pe două categorii, hârtie/plastic/sticlă şi resturi alimentare, în două recipiente disincte, şi evacuat zilnic de salariaţii biroului, respectiv în tomberoane exterioare pe categorii de gunoi. Minimum o dată pe săptămână sau de câte ori este nevoie se va face o igienizare generală a biroului, prin curăţarea pardoselii, ştergerea prafului etc„, se arată într-un document intern obţinut de profit.ro

Mai multe puteți citi AICI

Publicitate