O casieriţă de la supermarket a primit 1.000 de euro de la o clientă nemulţumită!

O vânzătoare din Botoșani, angajată a unui cunoscut lanț local de magazine, a trăit o experiență neașteptată și neobișnuită luni, când o femeie necunoscută a intrat în magazin și i-a înmânat un plic, după care a plecat fără alte explicații, relatează Monitorul de Botoșani.

Surprinsă de gestul femeii, vânzătoarea a deschis ulterior plicul și a descoperit în interior 1.000 de euro, împărțiți în bancnote de câte 100 de euro. Alături de bani, se afla și un scurt mesaj scris de mână: „Am cumpărat niște produse de la voi care nu erau bune și m-am răzbunat. Cer iertare. 1.000 de euro despăgubiri”.

Fără să știe cum să interpreteze gestul femeii, vânzătoarea a decis să meargă la poliție, unde a predat plicul cu bani și a relatat întreaga întâmplare. Polițiștii au apreciat integritatea și corectitudinea femeii, subliniind importanța unui astfel de comportament.

„Comportamentul doamnei care a restituit suma respectivă este unul corect și recomandat în astfel de situații. Reamintim că însușirea unui bun găsit sau ajuns din eroare în posesia noastră constituie infracțiune și se pedepsește conform legii, dacă nu este predat poliției în termen de 10 zile”, a declarat Delia Nenișcu, purtător de cuvânt al IPJ Botoșani.

În urma cercetărilor, polițiștii au reușit să identifice femeia care a lăsat plicul cu bani, aceasta fiind o clientă obișnuită a magazinului. Cu toate acestea, autoritățile nu au reușit încă să o contacteze pentru a-i înapoia suma de bani.

Incidentul a stârnit interes și comentarii în rândul localnicilor, fiind un exemplu rar de remușcare manifestată în mod neașteptat și generos.

Publicitate